Wedding Present
Teatar &td, Zagreb
30. april 2010.

05. maj 2010.

Pošto sam među onima koji su čekali 25 godina da vide The Wedding Present, moglo bi se reći da mi je bilo prilično svejedno šta će svirati na koncertu. Jednostavno sam želeo da ih konačno vidim.

A uz saznanje da sviraju kompletan Bizarro album i na taj način obeležavaju 20-ak godina od izlaska istog, skoro da je ispalo perfektno. Možemo razmatrati koji album The Wedding Present je najbolji, koje pesme su obeležile band i slično. Činjenica je da Bizarro svakao spada u sam vrh njihovog dela.
Kako je to David Gedge osmislio da izgleda na koncertu. Za početak par starijih stvari, na oduševljenje svih  "Everyone Thinks He Looks Daft" (horska podrška publike kao i na mnogim pesmama kasnije). Zatim par novih stvari koje svira na celoj turneji te Gedge-ov predlog da ko želi još može za to vreme da ode do toaleta i slično, jer malo kasnije znate šta sledi. Još par pesama uključujići "Corduroy" i onda spektakl!
Čuje se glas engleskog spikera (možda John Peel-a) koji najavljuje The Wedding Present i "Brassneck" označava početak Bizarro albuma i do kraja znamo šta nas čeka. Izvođenje celog albuma od A1 do B5 u nizu kako to izgleda na ploči. Dakle, Verujem da nema čoveka koji sluša The Wedding Present a da ne voli više puta pomenuti album, te samim tim ne verujem da je neko mogao biti nezadovoljan onim što je čuo. Čvrsto, precizno, upravo onako kako sam i očekivao. Generalno mislim da nije loš trend da grupe sada izvode cele albume na koncertima. Posebno ako ti neko pred očima izvodi tako značajno delo sa toliko energije, čak i u onim pesmama koje možda nije ni izvodio na koncertima ikada ranije.

Kada bih se trudio da nadjem zamerku, mogla bi to biti sledeća. Po meni kulminacija koncerta je 9+ minuta duga "Take Me" koja naravno nije poslednja na koncertu pošto iza nje na albumu sledi  "Be Honest". Ali koncept je album u celini, pa ne smem da prigovaram. A imajući u vidu da David Gedge i The Wedding Present ne rade bis, onda se savršeno uklapa da se koncert završi stihovima:
And if we’re really, really going to be honest
.
We might as well be brief.